sâmbătă, 28 februarie 2015

Te-am intalnit iubire de Ana Podaru

Te-am întâlnit iubire ... visul meu...

Acolo unde muntele și marea
Se-mbrățișează -n brâu de curcubeu,
Unde călcâiul săruta cărarea 
Te-am întâlnit iubire ... visul meu...

Și-am ascultat cu scoica la ureche
Cum freamătă un suflet ca nebunul ,
Dar luna-n noapte nu avea pereche 
Iar soarele tot singur... numai unul.

Privea spre chipul meu ușor mirat ,
O stea ce lumina înduioşată ,
Căci te-am atins și m-am cutremurat
Simțind a minții poartă ne-ncuiată

Și-au năvălit pe ea dulci simțăminte
Iar inima și-a repictat culoarea
Din ochi lumina respira cuvinte
Dansând din gene, îmi sorbeau sudoarea.

Acolo unde cerul cu pământul
Se-ncununează-n ploi plutind pe valuri
Pe la izvor unde șoptește vântul
Dansai iubire-n pumni cu idealuri.


Ana Podaru

Un comentariu:

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream