sâmbătă, 28 februarie 2015

Acolo de Franko Sicra

Acolo...

Acolo unde îngerii îşi împreună-n noapte, 
Amurgul unei zile în zorii unei nopţi, 
Iar soarele-şi apune razele-i în şoapte, 
Culcându-şi lin obrazul pe zări fără de sorţi...


Acolo unde luna printre cărări de stele, 
Începe sa colinde... cerul infinit... 
Acolo aştept iubito...să dai viselor mele, 
Misterele iubirii din doru-mi pribegit.


Să-mi dai din ochi-ţi tainici... 
Uitare alor mele zile.....
Să-mi pierd prin codrii falnici, 
Fiinţa... în zbor de rândunele.


Să-mi las prin nouri visele sa zboare, 
Condorilor... tovarăşie sa le ţin 
In zbor de gând... dorinţi năucitoare,
Un strop de timp... un vis de-alean şi... chin.



Franko Sicra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream