miercuri, 18 februarie 2015

Secretul unei iubiri adevarate de Anna Nora Rotaru

SECRETUL UNEI IUBIRII ADEVĂRATE

Te-am așezat pe-un plai sub un stejar,IUBIRE...
Să-mi stai la umbra lui,să mi te odihnești,
Căci vor veni în valuri clipele-n rătăcire,
Să mi te smulgă și să nu știi cum să le-oprești!

Vor încerca să tragă de pe tine rufe-sentimente,
Să te dezgolească de tot ce mai de preț ai adunat,
Lăsând pe trupul tău firav adâncile amprente
Ale obscenității,ce-ți vrea veșmântul destrămat!

Te voi păzi însă,cu dinți și gheare-nversunata,
De mâinile mânjite-a fiecăruia de rând muritor,
Ce din nimicnicie-ar vrea să te-aibă capturată,
Doar sclava lui să-i fii,iar el stăpân devastator!

Tu ești numai a mea,IUBIRE,sufletului meu un dar sublim!
Să-ngenunchez cu tine vreau și să-ți aprind focul cu amnar,
Lăsându-ne apoi cu jurământ,în voia sorții dictată de destin,
Să ne topim în piatra de căpătâi,la umbra bătrânului stejar!

Și de vreodată,vreun trecător,va putea piatra s-o stoarcă,
Să-i soarbă picătura,c-atunci doar va simți precum simt eu!
IUBIREA sacră va cunoaște,apoi plecând,fără să se-ntoarca,
Cu jurământ pe piatră,va duce celor ce iubesc secretul meu !

 NORA 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream