joi, 12 februarie 2015

Rezonanta de Anatol Covali


Rezonanţã

Ce mari incendii în a mea fiinţã!
În orice-atom din mine arde-un foc,
de când am evadat din nenoroc
şi am aflat cã totu-i cu putinţã.


Ce splendidã luminã e-n speranţã,
ce curcubeie-n visuri şi-n dorinţi!
În loc de resemnãri şi neputinţi
cântã-un surâs şi râde-o cutezanţã.


Îmi iau de mijloc orişice dorinţã
şi-n bãtãtura împlinirii joc,
ţinând în dinţi al dragostei boboc
rupt azi din cea dintâi fãgãduinţã.


Şi din culori s-a şters orice nuanţã
de când de pasiune sunt fierbinţi.
De-atâta fericire-îmi ies din minţi,
cãci trup şi suflet sunt în rezonanţã.

Banalitãţi

Este banal sã spun cã beau rãcoare
din al tãu suflet ca dintr-un izvor.
În poezie chiar poeţii vor
sã nu existe nicio exaltare.

Dar eu rãmân romantic şi-a mea strunã
o sã vibreze-n al iubirii cânt,
repovestind al inimii frãmânt
şi patima-mi comunã, dar nebunã.

Cum sã nu spun cã semeni cu o floare,
cã stau vrãjit şi-admir superbu-ţi zbor,
cã ochii tãi sunt cer strãlucitor,
c-ai fost şi eşti mereu fermecãtoare?

Chiar dacã în uitare or sã punã
din poezia mea orice cuvânt,
tot am sã spun cã tu îmi eşti pãmânt
şi eu mã-nvârt în jur în chip de lunã.

Anatol Covali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream