marți, 17 februarie 2015

Atunci cand ti-este dor de Ana Podaru


Atunci când ți-este dor

Atunci când ți-este dor, respiră-mă ușor 
Din roua dimineții ce-ți răcorește buza 
Ce s-a uscat de-amarul privitului în gol 
Suflând din pumni iubire ,dorind s-ațâțe spuza 

De nu mă vezi în umbra copacului în floare 
Mă caută în raza ce-ți mângâie obrazul, 
De mă zărești de mână cu steaua căzătoare 
Mă caută pe-un țărm ...ascult doinind talazul 

Atunci când vântul geme și risipește briza 
Eu te zăresc în toate și ochii perle-mi scapă 
Te-apleacă dimineața ,căci te-am pictat pe pânza 
Nisipului udat , condei de gene-n pleoapă 

De mă zărești pe crinul grădinilor de vară 
Sunt fluture, mireasmă, sau numai amintire... 
Când stelele și luna stau la taclale-n seară, 
Mă caută în vise prin gânduri efemere

.Ana Podaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream