luni, 16 februarie 2015

Sfarsit de drum de Vasile Tudorache


Sfârşit de drum

Între cer şi pământ se aşterne uitarea
Iar frunze ce cad îmi astupă cărarea
Căci frunzele cad şi oamenii mor
Dar toate copile la timpul lor

Când mergi pe al tău drum să ai bunătate
Şi nu privi în urmă e ceaţă şi noapte
În urmă a gale bunicul mergea
Pe drumul de toamnă povară ducea

Şi frunzele cad şi oamenii mor
Dar toate nepoate la timpul lor
Şi am mers cu bunicul jumătate din viaţă
Pe drumul cu frunze şi plin de verdeaţă

Cu vocea sa blândă vădit obosit
Îmi spuse:
- Copile al meu, s-a sfârşit
Eu merg mai departe pe drumul de flori
În faţă am soare în spate vin nori

Şi acum aud vocea bunicului meu:
- Să știi măi copile că drumul e greu
căci frunzele cad şi oamenii mor
dar toate sunt date la timpul lor


Vasile Tudorache.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream