sâmbătă, 14 februarie 2015

Pasiune de Carmen Rodica Norocea


Pasiune 


Te iubesc cum îmi iubesc viața

Tu esti oxigenul, apa, lumina
Esti inima ce bate într-una 
Esti pământul și pașii mei ești 
Zile și nopți bătătoresc
Cu tine în gând ,dar nu te pot 
Nu te pot opri ,nu îmi aparții
Deși sufletul meu te simte 
Atât de aproape și suferă în tăcere,
Pentru un simplu motiv
Că te iubește .
Dar nu vei afla niciodată,
Suntem din lumi diferite
Și mult prea departe în timp,
Iar clipa fără tine e o eternitate. 
Ochii mei și ei te iubesc
Așa cum iubesc lumina
Dar numai ei știu câte lacrimi 
Ascund fără să le pot opri .
Atunci când imi vorbesti 
Traiesc o lume de povești.
Un ireal frumos , dar ce păcat 
Nimic mai mult ,nimic n-a fost fost 
Poveștile se nasc și mor 
Cu același început
A fost cândva......



Carmen  Rodica  Norocea 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream