marți, 10 februarie 2015

Bine ai venit de Vasile Tudorache



Bine ai venit!

Am curățat acum sufletul meu

Descalță-te la ușă dacă vrei
Era atâta de murdar și greu
Și florile distruse pe alei

Din bunătate v-am primit pe toți
În sufletu-mi modest,curat și bun
Dar l-ați distrus ca niște hoți
Nu vă permit să mai intrați acum

Am așternut pe jos covor curat
Și am spălat noroiul de la voi
Un strat frumos de flori am semănat
Ce-mbobocesc acuma de la ploi

Azi florile zâmbesc printre alei
Am ordine în sufletul iubit
Pășește dar ai grijă dacă vrei
Eu respectuos îți zic:
-Bine ai venit!

Te bucură de tot ce ai găsit
Așeazăte privește către soare
Un loc curat din nou te-a găzduit
Să nu-mi lovești în suflet că mă doare.

Vasile Tudorache

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream