miercuri, 18 februarie 2015

........... de Lucian Hisu


Ninge pe cărarea dintre sud şi nord

Ca o întâmplare, ca un vis prezis,
Ca prim-ajutor la atac de cord,
Ca o operare pe suflet deschis.


Ninge să-mi îngroape drumul înspre tine,

Ca un dangăt lung de clopot sedus,
Ca o contemplare de zile senine,
Ca o veselie între vest şi-apus.


Ninge arogant dintr-un cer nescris,

Orgasmatic ninge între amândoi.
Ninge parcă iarna acum s-a decis
Să îngheţe drumul dintre est şi noi.


După iarna asta vine-o primăvară

Când o să ne ningă cu râuri de flori.
Selenar veni-voi într-un fapt de seară
Sburător să-ţi fiu, să mă înfiori.


Şi, nestinsa mea, vom fugi spre vară

Să ne rătăcim prin frunzişul crud,
Să îţi fiu cuvântul pentru-ntâia oară,
Stea ca să îmi fii, călărind spre sud.


Şi-o să ne-ntrupăm pe alte meleaguri

Sub ninsori de flori căzute-ntr-o geană,
Unde răsări-vom, veacuri după veacuri,
Eu la tine-n ochi, tu la mine-n rana.


 Lucian  Hisu  Alba Iulia 14.02.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream