miercuri, 18 februarie 2015

Scrie-n cartea vieţii de Maria Calinescu



Scrie-n cartea vieţii

Deschide cartea vieţii-n cânt de rugăciune,
Deschide, și rescrie cu dor și cu suspine
Ceea ce nici visul nu-mi mai dă în noapte
Tăcere este tot, și , doar, pustiu de șoapte.

Deschide, dă o filă, dar prima, ea să fie
Și din iubirea-ți mare, tu scrie-o melodie.
În murmur fără nume alintă-mă cu dor,
Gând purtat spre tine, m-ajută să nu mor.

Dă altă albă filă și ia-o de la capăt, scrie,
Promite-mi să reveii, trimite-mi o sosie,
Din lumea de întuneric cu sufletele moarte
Și scrie-a ta iubire, în a inimii, carte.

Dă filă după filă și nu uita, te rog, acum
Aminte să-ți aduci de tot ce azi e scrum,
Pe drumul nisipos tu desenează flori,
Din ochii tăi, culoarea, așterne-o peste zori.

Coboară ne'ncetat, gândului fă-mi parte
Și scrie ne'ntrerupt, umple-a noastră carte.
Și de, va fi citită, când îngeri vom fi doi,
S-o şti, iubirea sacră, ascund... acele foi.

   Calinescu  Maria 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream