sâmbătă, 28 februarie 2015

Noapte alba de Ion Apostu











Noapte albă


Pustiul nopţii doare aprig, iar somnul parcă mi-e străin,
Mi-e frică să adorm… dormind, mi-e teamă că nu te visez.
Mi-e dor şi dorul meu de tine plimbat de vânt, ca un ciulin,
Aleargă-n depărtări nocturne, un dor nebun fără botez.

Cuprins de calde amintiri, mi-e rece noaptea şi prea lungă,
Privesc absent la cerul greu ce ploaia nu-şi mai conteneşte.
Luceafărul , ascuns de vreme, încearcă norii a-i străpunge
Spre-a-mbrăţişa-n culori stelare povestea ce ne-o ocroteşte.

Atât de dor îmi e de noaptea când tu ai fost deplinul meu,
Când mai presus de orice legi, ne-am fost şi vis şi desfătare!
Iubind cu şoapte de amor, ne-am contopit într-un troheu
Ca două veşnice silabe într-un conventum plin de-ardoare.

Îmbrăţişaţi ca două umbre cuprinse-n dor de noapte albă
Am fost un tot câteva clipe, îngemănaţi într-o dorinţă,
Ne-am rătăcit prin univers, cu stele ţi-am făcut o salbă
Să-ţi fie talisman mereu, când doru-ţi naşte suferinţă.

E linişte în astă noapte, iar somnu-mi este un potrivnic
Şi ploaia curge şi iar curge, nu-şi mai găseşte contenire,
Luceafărul nu se arată, nu vrea să fie-al meu duhovnic!
Şi-mi este-atât de aprig dor de-o noapte albă cu iubire...


Ion Apostu – 27.02.2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream