duminică, 29 august 2021

Intrebari si dorinta de Florentina Savu

ÎNTREBĂRI ȘI DORINȚĂ

 

Cine ești tu, fată frumoasă?

N-ai vrea prietene să fim?

Nu sta în apa aia rece,

Mai bine ieși, să ne privim!

 

Nu ești curioasă cine sunt?

Din valurile apei reci

Vino alături să vorbim,

Timpul cu mine să-ți petreci!

 

Poate-o să-ți placă și pe aici,

Ne-asemănăm atât de mult!

Surori gemene dacă am fi

Nu aș simți atât tumult...

 

Vino, iubito, vino-ndată,

La mine-acasă vreau să mergi

Părinții mei vreau să te vadă,

Nu știu de poți să mă-nțelegi!

 

Vreau să le văd pe chip uimirea                                        


Și de vor ști care sunt eu,

Niciun cuvânt să nu le spunem,

Sunt sigură că le-o fi greu!

 

Vreau să-și dorească să-mi fii soră,

Cu mine să rămâi pe veci,

Să-ți părăsești casa din ape

Și de la noi să nu mai pleci!

 

Florentina Savu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream