miercuri, 25 august 2021

Tapet pe pereți de Simina Paun

Tapet pe pereți

Gustă o oră din ziua de mâine,

Alături de mine și n-ai să regreți!

Pictează-mi felii din ziua ce vine,

Înșiruie pânza, tapet pe pereți.

Și ia lampadarul, așază-l in colț,

La celălat capăt, așază o floare,

Aprinde în beznă bătrânul opaiț,

Coboară în casă, o rază de soare.

Zâmbește si taci! Cuprinde-mi o tâmplă,

Prepară cafeaua cu gust de chindii,

Împarte cu mine o clipă plăpândă,

Apoi printre lacrimi, să-mi spui dacă vii.

Nimeni de-acum n-o să știe

De ce mai zâmbesc, când ninsorile cad.

Doar tu, muscând o felie din mine,

Vei ști că a nins peste focuri, ce-n inimă ard.

Bine mi-ar fi de ai ști despre tine

Unde mai ești, pe ce pânze înșiri mii de povești.

Vei uita cum tăcând îți vorbesc despre mine,

Vei privi cum plangând mă alcătuiești.

Curând ochii-mi vor fi puși pe o pânză.

Curând nu voi mai  putea să te privesc.

Doar sufletu-mi mut va sta o secundă

În echilibru,  pe muchia de șevalet.

Mai cred și acum că e bine

S-aud visele tale, când în somn îmi zâmbești.

Întinde o mâna, cuprinde-mă-n șoaptă

Și spune-mi ca astăzi, ce mult mă iubești.

Am o părere, desigur prea bună,

Despre greșeala pe care vreau să ți-o dedic

Crezând că o oră din ziua de mâine,

Este momeala cea mare cu care pot să câștig.

vers de Simina Paun

fotografia apartine  Cristina Vomastek

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream