duminică, 29 august 2021

De ziua mea ...de Simina Paun


De ziua  mea 

Astăzi, genunchiul îmi atinge pământul într-o mare reverență și vă mulțumesc frumos!

       Nu eu mă vreau vorbită, povestită, când seara, din zilele cu tihnă, vă puneți la taifas! Ci inima- mi supusă și suavă, ce-ncepe-a lăcrima când întâlneste inimile voastre, cu ele-ncepând  a suspina.

      Și nu vă cer și nici n-aș vrea să fim doar îngeri cu fâlfâiri de aripi, rotindu-se deasupra celor pe care, doar știm a-i judeca! Vă cer doar îndurare, puțină bucurie, câ stim si când, și unde, pe drumul spre Camino să fim și drepți și buni, în viata asta tristă, să știm a ne juca.

   Nu vreau să fiu privită ca unul care plânge sau unul care râde când calculul și-l face și astfel, linia tragand-o să știe-a calcula. Priviți- mă cu ochii cu  care pe nebuni îi plângeți ori poate de ei voi râdeți, voi neștiind nebunul, cât poate îndura!

    Gândiți-mă ca pe un strop de viață  în care cu ardoare te poți increde, atunci când, de ultimele fapte, fără regrete, lacrimi, fără un drept la luptă, sarmana-ți viață-ti cere a te lepăda.

     Nu eu ma vreau vorbită!

Vreau doar să râdeți toți, cu hohote de lacrimi

când soarele apune iar eu cu a lui plecare,

doar inimile voastre să știu îmbrățișa!

Simina,




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream