duminică, 29 august 2021

Azi și mâine de Camelia Cristea

Azi și mâine

 

Am oftat adânc atunci

Când mânjit era pământul

Și în cute de durere

Se strivea ușor cuvântul.

 

Am pus liniștea să doarmă

În cămara cea gătită,

Primenită-mi este casa

Și cu flori împodobită.

 

Am aprins și lumânarea

Cu nădejdea de mai bine

Toate vin și trec prin lume,

Cu un scop și rost anume!

 

Am ținut în palme fruntea

Când cărunta așteptare

Își făcuse drum la poarta

Cea zidită din visare.

 

Și-am spus pietrelor să tacă

Că strigau în disperare,

Când un vânt bătea cu biciul

Drumul presărat cu sare!

 

Și-am spus oilor din turmă

Că e vremea de pe urmă

Și-așteptării de pe clanță

Că pe umeri port o zdreanță!

 

Nu mă vait și nici nu plâng                                            


Când durerile mă strâng,

Dar pun mintea mea să stea

Într-un psalm cum știe ea.

 

Și pe muntele îndurării

Să dăm răul tot iertării!

Grâul bun să-l facem pâine

Să mai credem și în mâine.

 
Camelia Cristea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream