vineri, 31 ianuarie 2020

Si daca ....... de Sorin Dumitrache


și dacă uneori în noapte strig
și tu mă mai auzi din întâmplare
e că-mi îngheață inima de frig
sau Dumnezeu mai știe ce mai are,


tot mai ades o prind târziu, în zori,
cu pleoapele pe lacrimi rezemate,
să vezi ce tare bate uneori...
dar nu-i nimica...bine că mai bate...


la ghicitoare-am prins-o când plătea
să îmi mai dea putere să te-aștept,
să stii c-atunci i-am spus vreo câteva,
e viața ta...noi n-avem nici un drept...


acuma parcă e ca o copilă,
abia mai scoate câteva cuvinte,
mă uit la ea și parcă mi-e și milă,
las-o așa...să se învețe minte...


să nu-ți faci griji că plânge uneori,
am s-o-ngrijesc...i-am dat mereu de toate,
să vezi ce tare bate uneori...
dar nu-i nimica...biiiine că mai bate...

Sorin Dumitrache


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream