duminică, 19 ianuarie 2020

Dorințe. de Victoria Iordan

Dorințe. . .


Mai pune-mi în suflet un strop de speranță
Şi-alungă-mi din gânduri tăcerea stranie,
Mai vino când poți, strecoară-te-n vise
Şi aleargă spre mine cu mâinile-ntinse.

Mai pune-mi în ochi un zâmbet răzleț
Şi arată-mi din nou o cale spre bine .
Şi dă-i inimii mele un "mănunchi "de bătăi
Să poată să bată din nou pentru tine.

Priveşte cu mine mereu dimineața
Şi ține-mă-n brațe în nopțile reci,
Alungă-mi durerea şi dă-mi stropi de viață
Rămâi lângă mine, prin vene să-mi treci.

Mi-e inima tristă, plecată de-acasă
O caut într-una prin iarna din noi,
Mi-am jurat s-o găsesc, dar doar tu
Poți să m-ajuți s-o aduc înapoi.

Nu vreau să-mi dai nimic din ce nu poți
Că fără tine, oricum nimic n-are valoare
Dar toate flăcările care
În sufletu-mi trist le-ai aprins,
Le-ai lăsat să mă ardă, nu le-ai stins. . .

Autor - Victoria Iordan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream