duminică, 19 ianuarie 2020

Scrisoare către Dumnezeu de Licuța Pântia


Scrisoare către Dumnezeu

Azi la zi aniversară înspre cer cu drag privesc,
Şi cu lacrima în gene Ție Doamne-Ți multumesc:
Pentru anii ce prin vreme până azi mi-ai dăruit,
Pentru orice încercare ce-mpreun-am biruit!


Pentru fiecare clipă când iubirea Ta m-a nins,
Pentru valul de speranță când curajul mi-era stins!
Pentru apă, pentru pâine, pentru noapte, pentru zi,
Pentru ceea ce nu merit, dar am șansa de-a primi!


Pentru mâna oferită când puterea m-a lăsat,
Pentru-ncrederea avută când condeiul mi l-ai dat!
Pentru Oameni precum îngeri ce în cale mi-ai trimis,
Pentru Sfânta-Ți existență ce ni-i drum spre Paradis!


Doar o rugă trimit Doamne înspre cerul înstelat,
Azi când în cununa vieții înc-un an am asezat:
Să-ți îndrepți privirea blândă înspre suferința lui
Şi-i dă Doamne sănătate şi putere, ştii Tu cui...


Recunosc, că fără voie uneori te mai rănesc..
Pentru fiecare vină, Iartă-mă..şi Mulțumesc...🙏🏻

Cu smerenie, o fiică pribeagă,
Licuța Pântia...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream