duminică, 19 ianuarie 2020

Cutia cu surprize de Cristinel Cristea


Cutia cu surprize


 Așa e viața noastră, câteodată,
 Ne joacă feste, iese din tipar,
 Chiar când ne spunem că e minunată,
 Iubirea ne aduce iar pe jar.

 Trăiserăm o lungă perioadă
 Expectativă fără de idei
 Și vise zbuciumate, gelozie,
Nestăpânitul foc plin de scântei.

 Nu e așa că e frumoasă viața
Când nu mai simți nimic și nu te doare
Absența lungă-a unei ființe dragi?
 Ce bine e să dormi fără-ncetare!....

 Nu e așa, nu e frumoasă viața
 Decât atunci când ești cuprins de dor,
 Când lacrimi care curg de fericire,
 Te fac minune, cântec și izvor.

 Minune de trăiri imaculate,
 De versuri scrise cu creion vrăjit,
 Eu sunt un râu și curg fierbinte-n tine,
 Nimic nu ne oprește din iubit.

 Eu sunt un cântec ce aduce dorul                   La cote negândite-n gândul tău,
Eu sunt o mare și tu valul veșnic,
Nu-mi pare rău să fiu numai al tău.

 Izvorul celor mai frumoase clipe
 Sufletul meu mereu îndrăgostit,
A înțeles, demult , că numai dorul
 E cea mai dulce formă de trăit.

Cristinel Cristea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream