duminică, 19 ianuarie 2020

CĂUTĂTOR DE VISE de Mădălina Maria Petrof


CĂUTĂTOR DE VISE 

Visam, trăind, să întâlnesc Iubirea,
Iubirea pură-n inimă și-n gând,
Am întâlnit în schimb dezamăgirea
Și-am risipit, o viață, căutând.


Am căutat Iubirea printre stele,
Fiind ademenit de vraja lor,
Dar m-au făcut, cu recea strălucire,
Tot mai adânc în mine să cobor...


Și-am căutat Iubirea printre oameni,
I-am întrebat: Știți voi Iubirea ce-i?
Încrezători , mi-au oferit răspunsuri,
Dar mi-au descris, de fapt, fantoma ei.


Răpusă-n corzi, s-a năruit speranța
Iar flacăra din ochii mei s-a stins,
Dezamăgit de tot ce-nseamnă viață,
Îngenunchind, m-am declarat învins.


Cât de curând mă voi întoarce-Acasă,
Acel de ieri nu am cum să mai fiu,
Sunt doar un trist căutător de vise
Cu trupul frânt și sufletul pustiu...


Mădălina Maria Petrof

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream