duminică, 31 ianuarie 2016

Te iubesc..... de Dan Dadae

Te iubesc!...

Mi te-a trimis o stea din Carul Mare,
Cînd ochii mei îndurerați plîngeau,
Cerșind la stele milă și-ndurare,
Deși, de mult, nimic nu mai sperau.

Se năruise vița mea cu totul,
Eram deșertul niciunui emir,
Inima, abia-și mai ținea trotul,
Iar visele, erau un cimitir.

Si mult mai rău decît pot spune
Nu ce a fost, ci, ce-ar mai fi urmat...
Dar ai venit, dulce minune
Și tot pustiu-n rai mi l-ai schimbat.

Atîta e de bine... de cu zori,
Să te privesc, cînd ochii i-am deschis,
Și-tîta de frumos, că uneori,
Mi-e teamă... nu cumva să fie vis.

Și pentru că nicicînd n-aș fi în stare,
Să zugrăvesc cu vorbe fericirea,
Eu, sincer vă doresc, la fiecare :
Aflați și voi, ca mine, ce-i iubirea.

Dan Dadae. 30 - l - 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream