sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Cauta-ma de Florina Floris

            

Cauta-ma 


Caută-mă și mă vei găsi…

în zile mohorâte și-n soare,
printre cuvinte seci sau printre versuri pline de emoție,
acolo unde se opresc cuvintele și-ncepe tăcerea,
în nopți lipsite de vise sau în luna plină extrem de grațioasă,
printre filele subliniate sau îndoite ale cărților care-mi plac. Caută-mă. 
în diminețile de primăvară și în zilele călduțe de toamnă,
printre frunze, printre flori,
în acorduri blânde de pian, sau în sunetul fin al viorii,
în lumina unei stele sau în întunericul unei nopți înnorate,
în gingășia unui copil,
în aroma de dimineață a cafelei fierbinți,
în parfumul plăcut al unui bujor roz,
în stropii de ploaie care lovesc ritmic pervazul.
Caută-mă acolo unde n-are nimeni răbdare să ajungă. Acolo, departe de lume, de zgomot, de tot.
Caută-mă-n mare.
Caută-mă-n tine, caută-mă-n noi.
Caută-mă și mă vei găsi așteptându-te, iubindu-te.


Florina  Floris


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream