sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Cuvantul de Maria Calinescu


Cuvântul

Eu prin cuvânt totul am spus
şi-atunci când, nu aveam răspuns,
chiar şi când norii fără somn
îmi trimeteau lacrimi, molcom.


Eu prin cuvânt am meşterit
frumosul de-am descoperit,
secundele ce-mi ţeseau timpul,
misterului i-am schiţat chipul.


Eu prin cuvânt taine şi nopţi
am aninat de aştri copţi,
ş-am tors fuioare de-amintiri
din caierul sfintei iubiri.


Eu prin cuvânt cântat-am şoapte,
ca un alint primit în noapte,
şi-am zămislit cu chip de înger,
un dor nespus, de care sânger.


Azi prin cuvânt mângâi seninul,
să-mi pot afla din nou destinul,
e tainic ca o rugăciune,
în faţa lui fac...plecăciune.



Calinescu  Maria  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream