luni, 23 decembrie 2019

Stai cu mine de Zenovia Priboi

Stai cu mine...


Stai cu mine noaptea asta, să ne ningă până-n zori,
să dăm alte înțelesuri vorbelor de-alint și dor!
Să ne poleiască neaua, iernii să îi fim ofrandă,
până-n zori să ne prefacem, în doi oameni de zăpadă!

Stai cu mine, lasă lumea să ne caute... oricum
până-n zori alb va fi totul, fără cale, fără drum!
Cine grija să ne-o poarte, suntem simpli visători,
Noaptea asta e a noastră, tu cu mine până-n zori!

Ne-om amesteca cu fulgii ce dansează-un menuet,
vom șopti încet cu vântul, monologul lui discret!
Stai cu mine noaptea asta, îți voi ține eu de cald,
e de-ajuns să mă privești... în ochii tăi să mă scald!

E de-ajuns să îți ascult vocea ca o mângâiere,
inima să nu-mi înghețe când tu o hrănești cu miere...
E de-ajuns mâna ta caldă de omăt să mă ferească,
stai cu mine noaptea asta, iarna-n noi să înflorească!

Zenovia Priboi


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream