marți, 6 august 2019

Mulțumesc de Volodea Gavril

Mulțumesc


Am căutat prin multele cuvinte doar unul să ți-l dau în dar,
Am alergat prin dicționare explicite dar parca n-aveau har,
Am răscolit prin amintiri poveștile fantastice ale copilăriei,
Am recitit balade și epopei sculpatate pe tăblițele istoriei.

Am rătăcit îndelung printre aștrii sa fur o lumință albastră,
Am pășit sfios prin catedrale să caut pacea divină măiastră,
Am mângâiat înfrigurat în zorii colorați florile din grădină
Am tresărit fermecat când un curcubeu mi-a dăruit lumină.

Am realizat că aceste minunății erau prea sărace pentru tine,
Am cercetat îndelung prin tot ce este și va fi mereu în mine,
Am reușit târziu să adun toate stările,minunile să împletesc,
Am doar un cuvânt sublim,femeie dragă,iubită,mulțumesc !

Volodea Gavril  

    

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream