vineri, 30 august 2019

Limba noastră strămoșească de Cristea Cristinel

Limba noastră strămoșească


Născută pe aceste locuri,
Poate sunt zeci de mii de ani,
Patina timpului empatic,
Te-a șlefuit și fără bani.

Ca o comoară din adâncuri,
Ai răsărit, înmiresmată ,
Cu cele mai frumoase vorbe
Care, în versuri, mă îmbată.

Ai trecut, mii de ani, prin timpul 
Ce a călit poporul meu
Și, într-o zi, cu Eminescu,
Frumos, ai răsărit, din nou.

Acest băiet cutreierase
Toată pădurea de argint,
Ca să ne-aducă limba noastră,
Prin care eu, în Cer, mă simt.

Sunt mulți cei ce se-ntrec în versuri
Ce nu se simt si n-au ce spune,
Venit din alte universuri,
Mihai ne-a dat o altă lume.

Cu el începe limba noastră,
Vrăjită, plină de povești,
Și versurile lui, prin care,
De mii de ori te-ndrăgostești.

Lăsați-mi limba  cea română,
De peste Olt și Jiu și Prut,
Fără noi reguli de paradă!
El e sfârșit și început.

Lăsați pe domnul Eminescu,
Ferice de ce ne-a lăsat,
Cu el, în sfânta limba noastră,
Nimic nu este de schimbat.

Vedeți-vă de treaba voastră,
Politicieni petrecăreți,
Lăsați în pace limba noastră
Și mulțumiți că mai sunteți!

Cristinel Cristea Alexievici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream