sâmbătă, 2 mai 2015

Doamne de Vasile Tudorache

Doamne

Doamne parcă nu am spor sunt lipsit de ajutor
Munca-mi este tare grea mai ales la vârsta mea
Am trudit lucrând ogorul neglijându-mi viitorul
Ocupat mereu cu treabă viața mi-a trecut în grabă

Și apoi la ce folos totul e cu susu-n jos
Când te crezi om împlinit copiii te-au părăsit
Casa când ai terminat pe din dos s-a dărâmat
Soția și ea bătrână scapă mai mereu din mână

Sapa nu poți să o duci nici nu mai cosești prin lunci
Tineretul de prin sat TATAE te-a botezat
Părul nu doar ți-a albit practic chiar te-a părăsit
Junghiuri multe și dureri parcă nu le aveai ieri

Uiți un lucru unde-l pui nici nu poți sta locului
Și în mintea ta te vezi un măr singur prin livezi
Apoi de pe ram căzut nimenea nu te-a mai vrut
Ai rămas uitat pe jos un măr copt roșu frumos

Și atunci te-ntrebi pe sine Doamne ce a fost cu mine?
Am făcut avere, casă am crescut copii la masă
Pentru ce m-am chinuit? Puterea m-a părăsit
Copiii vin rar acasă nu mai sunt cu noi la masă

La săpat nu-mi era greu la cosit eram tot eu
Toporul n-avea rugină soția-mi era albină
Seara veneam de la coasă și băteam cuie la casă
Dimineața mă trezeam de la capăt o luam

Eram vesel îmi era bine tinerețea mea cu tine
Eram un om lăudat și de lume respectat
Astăzi toți îmi zic TATAE arde inima-n văpaie
De anii tineri trecuți pe care ușor nu-i uiți

După cum se vede treaba mă căiesc dar tot degeaba
Nu mai e timp de căință am trecut la pocăință
Și mă rog la Dumnezeu să-mi ierte păcatul meu
Pentru suflet mângâiere am greșit făcând avere


~Vasile Tudorache~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream