sâmbătă, 16 mai 2015

Cand te privesc de Gheorghe Vaduva


CÂND TE PRIVESC...

În fiecare zi, când te privesc, 
Culeg fiori de pe-un parfum de viață, 
Fuior de gând pe-un vis din dimineață, 
Când primii ochi de soare se ivesc. 

Te văd cum vezi ce eu nu pot vedea: 
Tăceri adânci, torente seci pe munte, 
Adânc frumos ca umbra de pe frunte, 
Din clocotul ce arde-n calea mea. 

Erup vulcani, se fierb izvoare reci, 
Alerg pe zori, cobor tăcut pe dealuri, 
Mă zbat ca apa mării între valuri, 
S-ajung să trec pe unde tu mai treci. 

Mi-e dor de dor, mi-e dor să te ador. 
Te-aștept să ieși, mă uit la ușa ta, 
E mult prea mult din tine-n viața mea 
Și-i plin de soare fiecare nor. 

În fiecare zi, când te privesc, 
Adun parfum de viață-n viața mea, 
Doar tu ești tot ce azi mai pot vedea, 
Când ochii mei în ochii tăi privesc. 

Gheorghe  Vaduva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream