sâmbătă, 19 decembrie 2015

Muntele de Adrian Paunescu

"Muntele"


"Iubita mea, ți-am cumparat un munte
Am fost la targ, dar nu l-am luat pe bani.
Are paduri și rauri și o punte
În vârstă de un milion de ani...
Ți l-am adus în brate pan' la poarta.
E minunat și piatra lui e grea,
Comerțul ambulant cu munți se poartă...
Dar unde-ai să-l așezi, iubita mea?
Ce munte colosal, un munte straniu,
Cu porci mistreti ce canta-n coruri: jir!
Iar în adânc sunt straturi de uraniu
Și-am dat puțin pe el... un chilipir...
Și m-am certat cu fel de fel de lume
Caci toti voiau să-l ia să-l dea la nunți.
I-am înjurat de fapte și de nume,
Nu știu de ce toți oamenii vor munți.
Iubita mea, găsește marea vale
În care să-l aduc și să-l rastorn
Și-apoi la nunta regasirii sale
Să cant ca vanator al lui din corn...
Iubita mea ți-am cumparat un munte
Să faci cu el ce-i ști și ce vei vrea,
Eu ma retrag în peșteri muribunde
Că am uitat să-ți mai șoptesc ceva:
Am dat pe acest munte VIAȚA MEA.
Din marele bazar cu amănunte,
Platind cu viața tot ce scump era,
Iubita mea ți-am cumpărat un munte...
Păcat că n-o sa-ncapa-n lumea ta."

Adrian Paunescu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream