miercuri, 30 decembrie 2015

De vorba cu timpul de Jane Crisan


DE VORBA CU TIMPUL


Ia-ma in brate Timp si trece-ma puntea,
Cand anul cel vechi saruta cel nou !
Ma-nclin cu respect si iti sarut fruntea,
Prieten de-mi esti, da-mi Iubirea cadou !

De mana cu el, cand ceasul va bate atunci
Ora aceea de prag, cand nisipul se scurge,
Tu poti da clepsidrei mele solemne porunci,
Caci cand sunt cu el nisipul ei nu-mi ajunge...

Cu tine voi bea, Timpul meu, un pahar de uitare
A tot ce-a fost rau, neplacut, si-necat in durere...
Voi umple un altul cu vise, dorinti, si-mpacare
Cu gandul ca nu poti avea tot ce inima cere...

Si vreau sa dansam impreuna cu tine in noapte,
Pe ritmul de stele cazand de pe bolta cereasca,
In linistea sparta doar de sfielnice soapte,
Cand dorul din noi vrea din nou sa iubeasca...

Tu stai intre noi sa ne tinem cu tine de mana...
Si-asa, impreuna, sa scurgem o clipa de vis...
Cand noaptea cu ziua spre noi se ingana,
Deschide-ne poarta spre-un etern Paradis...

Autor Jane Crisan




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream