sâmbătă, 12 decembrie 2015

Fulg de nea de Lili Lazar

FULG DE NEA


M-aș cufunda în mine, așa mi-s de aproape
Și iarna asta lungă mă lasă să mă-nvăț,
Zăpezi îmi vin din suflet, mi le-ngheț pe pleoape,
Ninsoarea mea cernită, mai cerne-mi un dezvăț!

Un roi de fulgi miracol ce-mi bântuie pe-afară
Din Absolut coboară și-mi urcă-n Univers,
Mi-e gingașă-amintirea, etern universală
Iar dorul către tine mi-e astăzi într-un vers...

Cu un sărut din cerul ce m-a-ntâlnit cu tine
Începe dimineața, iar ziua... către-amiaz
Te chem din emisfere și plâng și mi-e rușine
În lacrimi e dezghețul ce-mi curge pe obraz.

Și e târziu, în noapte mai scapără-o lumină,
Eu prind încet de veste că steaua este a mea
Și-n mâinile-amândouă mi-e ruga mea divină,
Să mă topesc îmi vine.... sunt fulgul ei de nea.

Lili Lazăr 12.12. 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream