sâmbătă, 19 decembrie 2015

ÎN TÂMPLE-MI CURG ANII de Georgeta Muscă Oană

ÎN TÂMPLE-MI CURG ANII


       
Tot mai multă sevă toamna asta-mi cere  
Şi mă roade-n suflet, roade în viscere,   
Darul minţii sfarmă, osu-mi patinează,  
Năruie dorinţa de-a rămâne trează.  
  
Curg prin tâmple anii ce m-afundă-n ceaţă   
Şi în ruga mută liniştea îngheaţă.  
Trece toamna, trece, vine iar Crăciunul,  
Nu-s copiii-acasă, nu mai e niciunul...  
  
Ne desparte-oceanul, vremea ne desparte,  
Fără ei în preajmă, orele-s deşarte;   
Ştiu ce greu le este, simt cum îi apasă   
Dorul sfânt de mamă - aprig dor de casă.  
  
Mii de kilometri unduie-aşteptarea,  
Gândurile noastre leagă depărtarea...   
Liniştea mă arde precum bruma albă,  
Lacrima ce cade se preface-n salbă.   
  
Biciuie-amintirea, biciuie întruna,   
Strâng la piept albumul, înteţind furtuna;  
În desiş de simţuri, chipuri se-nfiripă,  
Zâmbete menite să dispară-n pripă.  
  
Pragul casei cheamă, clanţa uşii plânge,   
Teama îmi goleşte venele de sânge  
Şi-n tăcerea nopţii, pe albite creste,   
Duhul iernii scrie ultimă poveste. 

Georgeta Muscă Oană 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream