sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Mi-e dor de acasa de Maria Marinescu





MI-E DOR DE-ACASĂ


Vreau să-mi adun bucățile de suflet
ce mi le-am risipit printre străini
și trandafirii ce, lăsați să moară,
au fost, de oamenii haini,
Să mă întorc Acasă în Lumină,
În Universu-n care-am fost creat,
Fără regret, pe veci, a-mi pierde urma
de pe Pământu-acesta blestemat.


Uitat demult a fost, aici, cu totul,
al sufletului tainic zbor,
Mi-e dor de-ntoarcerea în stele,
mi-e dor de simfonia lor
Iar lutul ce-a-mbrăcat suflarea
care mă strânge tot mai mult
și-a-nchis în el a” mele aripi,
În veci să se întoarcă-n lut!


Eliberat din pumnul morții,
un spirit liber vreau să fiu,
copilul Soarelui și-al Lunii
în Universul veșnic viu,
Să nu mă mai întorc vreodată
în închisoarea vreunui trup
Iar lanțul vieților deșarte,
Ce-mi frânge aripa, să-l rup.


Maria Marinescu ( Mădălina Maria Petrof)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream