sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Clipe dintr-un destin de Lili Șipoteanu


Clipe dintr-un destin


Nu m-am născut ca să le știu pe toate
Dar pot să-nvăț mereu câte ceva,
Să las un zâmbet acolo un’ se poate
Și să respect, nu-i greu a învăța.

Nu m-am născut ca să le-nvăț pe toate
Nu aș avea puterea să o fac,
Dar să fac bine, și-n vreme adunate,
Pot să le vin tristeților de hac.

Nu m-am născut să le rezolv pe toate
Când nu m-aștept, și-n cale-mi se ivesc,
Să le cuprind cu liniștea din noapte
Mi-e mult mai bine, și-așa mă liniștesc.

Nu m-am născut să fiu doar o visare,
Cum nici doar ropot de furtuni să fiu,
Dar lâng-o stea să fiu o-ngemănare
De dor nebun și viscol, pot și știu.

Nu m-am născut să fiu un soare-n noapte
Și nici Luceafărul în plină zi,
Dar m-am născut iubind visări și șoapte,
Și am să-nvăț și fericită-a fi.

Nu m-am născut știindu-le pe toate,
Dar am să-nvăț, căci dacă vrei, se poate!

Lili Șipoteanu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream