sâmbătă, 30 noiembrie 2019

In inima mea de Florentina Savu


ÎN INIMA MEA



În inima mea crești măreață lună
Te-am închis în ea ca pe o alună,
Te degust cu dor în fiece seară,
Luna mea iubită, lună-primăvară!

În inima mea tu ocupi un loc
Care s-ar chema licăr de noroc,
Îmi ești dorul verii când iubirea vine
Și pe-o bancă șade alături de mine!

În inima mea ești strălucitoare
La fel cum pe cer este Carul Mare,
Îmi ești vii culori de toamnă-nsorită,
Luna mea de lume atât de iubită!

În inima mea ești și nea sclipindă
Și ești foc și ger, lumini și izbândă,
Și ești leac de dor și de fericire
Lângă omu-mi drag care mi-e menire!

În inima mea ești tot ce-mi doresc,
Ești speranța vieții, gânduri ce-nfloresc,
Ești izvor și cântec, ești tu și ești eu,
Ești lumina vieții, dor din Dumnezeu!

Luna mea alună, te degust mereu
Și la fel ca mine și iubitul meu,
Sub privirea ta sărutări ne dăm,
În inima noastră cu drag te purtăm!

Florentina Savu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream