luni, 23 martie 2015

Un poem cu tu si eu de Vio Petre


Un poem cu tu şi eu

Plouă iar cu violet, curcubeie se desfată
Când m-ating cu ploaia lor, primăverile-mi arată;
Şi-mi aduc pe braţe flori şi-un trifoi cu patru foi
Şi cu el puţin noroc şi-un poem pentru-amândoi...


Eu aleg o strofă albă, tu te-mpiedici de-un troheu
Azi îţi dăruiesc cuvântul, deşi mi-este tare greu
Să rămân fără lumină şi ca orbii să te-ating,
Să te-aprinzi în ochii minţii, când luminile se sting...


Să te-nchid în mine-o viaţă şi-nc-o viaţă să te ştiu
Că îmi umbli prin poeme şi devreme şi târziu;
Să te simt când ţi-este foame şi de sete să mă bei,
Să te-nfrupţi din versul nostru şi în versuri să mă iei...


Să mă scrii pe o frântură de-ntuneric, un sonet
Ca o lacrimă de noapte îmbrăcată-n violet;
Şi cu două aripi frânte, să-ncercăm, în curcubeu
Să ne aşezăm poemul, un poem cu tu şi eu...



versuri - Vio Petre

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream