sâmbătă, 14 martie 2015

Sunt de Camelia Cristea

Sunt

Sunt pasul de furnică-n lume 
Şi-mi duc poverile aşa cum pot,
Îmi las cuvintele să se cunune 
Cu razele de soare la un loc.


În piept am inimă de carne 
Şi-o simt cum plânge uneori,
Când un cuţit de vorbe grele 
Îl răsuceşte până-mi dă fiori.


Simt liniştea oceanului în adâcuri 
Şi greutatea muntelui în rugăciune, 
Ţin macii îmbujoraţi în palme 
Să nu-i strivească răul de prin lume.


Sunt trilul păsării voioase 
Ce a văzut seninul de cu zori, 
Şi-n zborul ei a scuturat angoase,
Pe aripi port lumini de visători!


Sunt solul ce aduce pace, 
Razboaiele în lanţuri le convoc,
Sunt ziditor în sfere luminoase
Şi mă înalț firav...!Pe scară urc cât pot.


Vol. "Ferestre deschise"



Camelia  Cristea 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream