miercuri, 27 ianuarie 2021

Privind peste umăr de Mioara Hususan

Privind peste umăr

Te caut și apari printre rânduri
Te strig și vii printre gânduri. Totul e semn de întrebare, Multe răspunsuri când dai căutare!
Zilele trec și nopțile odată cu ele, Iar visul urcă...încet către stele. Nu încetez a mă întrebă Ce se întâmplă în viață mea?
Trăiesc la cumpăna dintre zile Zâmbesc ,iar bucuria străbate mile.. Ce e versul și hârtia? Când prin vârf, curge trăirea?
Am dat mâna cu speranța Și mi-a zis că asta-i viața. Bune și rele vin mereu pe pământ Lacrimi curg chiar și în gând
Uneori mă mir privind în urmă, Câte sunt,dar câte se strâng în urnă, Nu caut mistere să dezleg Printre lucruri simple eu alerg.
Pe toate le –îndrăgesc, Viață-n vers ele împlinesc.

Mioara Hususan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream