miercuri, 27 ianuarie 2021

Nedumerire de Florentina Savu

Nedumerire

"De mult mă lupt să strâng în vers măsura"                 


Dar mulți mă-mpiedică și-mi dau de-a dura

Și vers, și gând, și măsuri ziditoare,

Mi le dărâmă toate și mă doare!

Zilnic încerc să adun, să strâng și lupt

Însă parcă tot elanul mi s-a rupt.

Mă critică "amicii", mulți aiurea,

Purtând la brâu parcă mereu securea,

Parcă pe drum nu pot păși de mine.

Să le fiu eu în coaste, mărăcine?

În toate-am încercat să-mi țin măsura

Și niciodată n-am jignit cu gura.

Lupte fiecare pe tarlaua lui

Și în coșuri strângă-și roade de pe "grui",

Fiecare-atât cât îl duce capul

Și cât își simte de mare "stomacul",             


Fiecare strângă cât poate de mult,

Ce au ei cu mine și cu-al meu tumult?

De săracă nu-s în nicio măsură,

De ce dumnealor să-mi închidă gură?

Săracă de-aș fi, cine, cui, ce-i pasă?

Doar nu sunt cu ei la aceeași masă,

Nu le iau din rații, piedici nu le pun,

Bine-ar fi să-și vadă cu toții de drum!!

Florentina Savu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream