duminică, 22 martie 2020

Romania mea de Florentina Savu



ROMÂNIA MEA...

România mea cea dragă,
La pieptul meu eu te cuprind,
Vreau să te apăr de pericol
În brațe steagul să ți-l prind,

Atât avem pe lumea asta:                   

O țară și un tricolor,
Cu virusul nebun de gât
Eu gata-s pentru voi să mor,

Mi-am căptușit nasul și gura,
Întregul corp mi-am izolat,
Să nu-ți transmit ție pericol,
O, țara mea, idol înalt!

Aripi de înger îmi voi pune
Și te voi lua cu mine-n cer,
Doar până trece pandemia
Apoi te-aduc iar din eter,

Tu trebui' să reziști prin timp,
Ai mai făcut-o și-altădat',
Acum însă în lacrimi multe
Întregul trup ți l-ai scăldat...

Să nu te temi, iubită țară,
Drapelul iar ți-o fâlfâi,
Trecea-va răul, cu răbdare
Ca mâine totul s-o sfârși,

Pe tine Domnul te iubește
Și te va apăra mereu,
Nu-ți pierde, orice-ar fi, Credința
Nici tu și nici poporul tău!
Florentina Savu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream