luni, 9 martie 2020

Prietenia sinceră și versul de Cristinel Cristea

Prietenia sinceră și versul

 Primăvara numără bobocii,
 Florilor frumoase din grădini,
 Dar se mai întâmplă, câteodată,
 Să mai faci curat în mărăcini.

 O grădină, cât e de frumoasă,
 Ca s-ajungă să arate-așa,
 Știi tu,vânătorule de vise,
 Câți spini au intrat în mâna mea?

Eu, sărmană sursă de-mpăcare,
Uneori mă regăsesc la zid,
 Pusă chiar de cei ținuți în palmă,
Uneori și rozele se-nchid!

Ce frumoasă e gradina vieții!                            
 Însă cât de tare am trudit,
Să fac toată lumea fericită,
 Nu toți trandafirii au rodit.

Dacă nu aveam iubirea pură,
Dragostea de oameni și de vers,
 Mă pierdeam, demult, în mine însumi,
 Însă ființa mea-i un univers.

 Cu cât, pălmuiți îmi sunt obrajii,
 Cu atât sunt mai atrăgători,
 Eu, iertând, apoi uitând, ca omul,
 Fac pași uriași spre viitor.

Dragostea e antidotul morții,
Prietenia sinceră e vis,
 Poezia,  puntea ce ne duce
 Sufletele calde-n Paradis.


 Cristinel Cristea Alexievici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream