luni, 9 martie 2020

Acolo ...dupa monitor... de Mariana Cruceru


Acolo... dupa  monitor ...
.
Dacă vreodată mă simt tristă,
Ori sufletul mi-e plin de dor,
Îmi pare bine că există,
Acolo,… după monitor,
.
O inimă ce mă “ascultă”
Bătând acelaşi ritm uşor
Şi are-n ea căldură multă,
Acolo,… după monitor…
.
Dispar oprelişti şi cutume
Şi piedicile pleacă-n zbor,
Trăiesc într-o aleasă lume,
Acolo,… după monitor…
.
Şi-mi bucur ochii cu-o poveste,
Sau cu un viers mângâietor,
Iar viaţa mea, acuma, este
Acolo,… după monitor…
.
Primesc cuvântul de la tine         

Ca pe un dar încântător,
Şi-aş vrea să ştiu că-ţi este bine
Acolo,… după monitor…
.
De-aceea eu acuma-ți spun,
Că te simt cald, ocrotitor,
Şi-ţi mulţumesc, prieten bun,
Acolo,… după monitor…

Mariana  Cruceru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream