vineri, 25 ianuarie 2019

TOPITELE IERNI de Lavinia Bud

TOPITELE IERNI


Și ninge, iar ninge, necontenit,
Pașii îmi calc-apăsat prin troiene,
Un jar de lumină arde mocnit
În colțul de suflet cu vise perene.

Iubesc clipa înaltă din calde colinde,
Moștenire curată a neamului meu.
Un zâmbet din cetini cu drag mă cuprinde
Și inima bate, bate mereu...

Mă simt iar frumoasă și doruri în prag, 
Duios îmi spală obrazul fierbinte,
Miresme îmi vin din pădurea de fag
Și nu mai știu al cui e copilul din minte.

Se vor întoarce cândva sub zăpezi
Curgând de pe tălpi, topitele ierni,
Și verdele crud va așterne-n amiezi
Velința de pace, să ai un' să cerni

Bobul de grâu ce cade-n pământ,
Să crească înalt, ca pasărea-n zbor,
Legat să rămâi de primul cuvânt
Și de cer prin tumultul de dor.

Lavinia Bud


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream