duminică, 7 ianuarie 2018

Îngerul meu trist de Tamara Gorincioi

Îngerul meu trist

Dacă nu aş simţi aripa ta, îngerul meu.
Demult muream, uitată de Dumnezeu.
Simt aripa ta de fiecare dată pe umărul drept,
Alungi întunericul din suflet cu aceast omat.


Cobori peste întuneric cu această ninsoare,
Şi iarăşi mă ridici cu aripa ta înspre soare.
Zbor deasupra tristeţilor ca lumina unui foc,
Îţi mulţumesc că nu m-ai răsfăţat cu noroc.


Fericită dacă eram, tu ingerul meu m-ai fi lasat.
În setea de zbor te invoc cu cerul de neant. 
Ninsoarea aceasta e ca rugăciune a mea,
Când stele de gheaţă ning peste inima mea.


Îngerul meu, esti trist ca şi dragostea mea,
Cine să descifreze imensitatea eternă de stea.
Dă-mi aripa ta, să mă înalţ, să nu naufragiez,
În această ninsoare cu dansuri senine de iezi.


Îngerul meu de pe umăr lasă-mi această osândă,
Această zăpadă în cer ca iubirea mea lăcrimândă.

Un comentariu:

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream