duminică, 7 ianuarie 2018

Dor de vatră de Vasile Coman

Dor de vatră

Mi-e dor de satul meu natal 
ȘI de cuptor cu pâine aburindă,
De nucul din grădină și de cal 
Și de măicuța ce torcea în tindă.


Mi-e dor de teiul de la poartă 
De ierburile-n care rătăceam 
Și de fântână ce beam apă 
Sau de gutuia de la geam.


Mi-e dor de pașii tăi măicuță,
Prin ploaie să alerg desculț, 
Chiar de noroiul din uliță 
Mi-e dor de când eram micuț.


De florile de mușețel mi-e dor 
Ce îmi zâmbeau cu duioșie, 
Mi-e dor de tata ce-n privdvor 
Râdea de-a noastră bucurie.


Mi-e dor de tot ce este vatră 
De tot ce văd acum în vis...
S-a dus copilăria de-altădată 
Când lumea mea...era un paradis.


Vasile Coman



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream