duminică, 18 octombrie 2020

Toamnă care... de Irina Alexandrescu

Toamnă care...

 

toamnă galbenă - albastră , cu copacii foc arzând ...

dă-mi gutuile-n fereastră peste pașii mei mergând .

toamnă de adus aminte, adă-mi timpul ,înger sfânt ,

peste aripi îmblânzite,, cazi cu soare...pe pământ !

 

toamnă,dă-mi o mare sură peste cordul meu deschis,

să te vreau peste măsură ! să te strâng în paradis !

toamnă, de o vreme-n-coace, iernile-mi sunt adâncimi ...

"galbenă -mi" suflet ce zace! dă-mi triada din treimi!

 

toamnă , Doamnă amăruie, care plângi cu ploi frumoase

cântă-mi roșu o gutuie, fă -mi zabralnic, lumi întoarse !

toamnă care-mi ești a brumă , peste rânduri scrise-acum,

dă-mi iubirea pentru huma și durerea, Sfânta-n DRUM!

 

Irina Alexandrescu




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream