duminică, 19 iulie 2020

Ochii tai cei calzi de Eugenia Mihu

OCHII TĂI CEI CALZI

Ochii tăi căprui, dimineața-n soare
Odihnesc sub pleoape cârduri de cocoare,
Ochii tăi căprui, dimineața-n zori
Zăpăcesc de patimi cârduri de cocori.


Ochii tăi ca iarba, adumbriți de rouă
Îmi inundă-n lacrimi inima când plouă,
Ochii tăi ca iarba, adumbriți de flori
Sunt smaralde scumpe, strânse în comori.


Ochii tăi albaștri, cu sclipiri din mare
Lasă peste suflet dor și întristare,
Ochii tăi albaștri, cu sclipiri din cer,
Mă aduc la tine, tainicu-mi reper.


Ochii tăi cei negri, negri de tăciune
Când mi-s zbor spre stele, când amărăciune,
Ochii tăi cei negri, negri ca de smoală
Când mi-s leac de doruri, când mă bagă-n boală.


Ochii gri, cenușă dintr-un foc de lemne,
Zăvorăsc cu lanțuri, însă lasă semne,
Scrijelesc cu dalta, sau cu bisturiul,
Și îți lasă-n suflet dragostea...și griul.


Ochii gri, mirifici, (cenușiu din minte*)
Știu să amăgească, știu să și alinte,
Ochii de olteancă scapără văpăi
Și sunt, Tasha dragă, tocmai ochii tăi.


Ochii tăi frumoși murmură cuvinte
Numai pentru mine, ca să mă alinte
Și-mi vorbesc continuu, vorbe fermecate
Și mă-mping întruna numai spre păcate.


Calzi și tandri ochi, umezi de dorință,
N-am crezut vreodată că e cu putință
Să-ntâlnesc în viața-mi. Iată c-am aflat
Și mă-ntreb de-atuncea: e adevărat?


Mihu Eugenia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream