joi, 28 decembrie 2017

Ziua de azi de Viorel Birtu Piraianu











Ziua de azi

încet m-am trezit la viață
în suflet o rană
mi-e teamă de vânt și de ceață
offf,ce viață...
mi's gândurile despuiate
tresare un suflet
un vis abia început
sunt flori uscate pe prispă
și gânduri aleargă desculțe prin parc
pășesc tot pe loc
fără zor, fără loc, fără noroc
am obosit de mers, de stat
să fi plecat de aici
de ce n-am ascultat
azi e târziu și e păcat
lumina plânge iarăși și iară
curg fulgi de gânduri afară
e iarnă, oare
ce tristă și retorică întrebare
se cern amintiri
de azi, de nicăieri
tu speri la ziua de ieri
uitând ziua de azi
e doar a ta
privesc pe geam, azi înghețat
un vânt mai bate, neîncetat
troznesc anotimpuri în răstimpuri
eu plec către cer să mă schimb
de aripi, de gânduri, de toate


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream