miercuri, 23 martie 2016

Te vreau intreaga carte de Ion Apostu


Te vreau întreaga carte


Eu când te vreau întreagă, te vreau în întregime,
Nu licitez pe-un sfert, pe jumatați sau părți!
N-am să ofer vreo sumă pentru ceva anume,
N-am cumpărat cuprinsuri, nici epilog la cărţi!

Am vrut cartea întreagă, să-şi aibă începutul, 
Fără vreo filă ruptă... sau vreun cuvânt ştirbit!
Nu cumpăr ce-i deasupra...nu cumpăr dedesubtul,
Cât costă porțelanul...dacă-i, cumva, ciobit?

N-am să plătesc cu aur...plătesc cu sentimente,
Nu-s târgoveț de inimi...căci nu există preț!
Nu-mi dau întreaga viață pe resturi de momente,
Mi-e silă, îmi repugnă...mă umple de dispreț.

Te vreau un trup cu suflet, te vreau în întregime,
Cum poate fi lumină...dac-am ciunti din soare?
Ce-ar însemna adâncul, de n-am avea-nălțime,
Mai este primavară...când n-am avea o floare?

Când te doresc întreagă, eu nu-s pe jumătate,
Nu-s file sau coperte...eu sunt întreaga carte.

Ion Apostu - 20.03.2016


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream