vineri, 4 martie 2016

Lumea mea de Jane Crisan

 LUMEA MEA 

Stau închisă în lumea magică a poeziei mele... 
Mi-am ridicat în ea castele unde pot să visez... 
Te am cu mine la braț pe drumuri de stele... 
Ascult ce muzică-mi place și cu tine valsez... 

Am acolo codrii cu brazi înalți și ape de cristal... 
Pot sta pe plajă goală și nimeni nu mă vede... 
Iar seara mă îmbrac în toaleta pregătită de bal ... 
Vom petrece noi doi, pînă luna în ziuă s-o pierde... 

Și pe drumul spre casă vom opri- ntr- o poiană 
Cu flori multe... și-n susurul unui izvor șopotind 
Vom da drumul la cai să o ia liberi la goană... 
Îngerii vor apare să ne cânte pe seară doinind... 

Cred că pot să am accesul meu propriu la Rai... 
Nu mai vreau să stau și s-aștept cu alții la rând... 
E- un tărâm îmbălsămat cu arome și cântec de nai... 
Visele prind acolo viață și- s stăpâne pe gând... 

Am deschis o poartă fermecată spre poezia mea... 
E doar pentru tine..
.Dacă vrei vino cu mine de mână... 
Doar ție îți las acces liber să intri acolo în ea... 
Lumea scrisului meu e din dragostea mea o fărâmă...

Autor Jane Crisan
Martie 2, 2016


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream